вторник, 9 юни 2020 г.

Реални ли са "големите пари" от Интернет?

Здравейте на всички!

От началото на фалшивата криза покрай Корона-вируса и ограниченията, наложени да срутят държавните икономики и частният сектор, със цел да вземат неизгодни заеми,
имах достатъчно време вкъщи, за да се впусна в дълбоките дебри на шареният и дебело-сенчест Интернет...

Много блогове изчетох, пълни с уловки и примамки за "лесни и ГОЛЕМИ пАри".

На много линкове кликнах и регистрации правих и апликации свалях...

 Уж да пробвам...

Апликации, които ти "фъргат парЕ да пуцаш келяви игри (ама искат нива да достигнеш),

ЛокСкрийнове на смартОфона, де показват я реклами от Wish, 

я музики пускат и всякаква друга сган - 

казина и прехвърляне от девет апликации у дисетъ...

Перамиди и бедни фараони -грамфрий, карати  и к'во ли не още.

Затова сега реших и аз в общата гъчканица да
започна този Блог, като едно частно приключенско разследване.

Надзъртайте над рамото ми и заедно да пресеем боклука, измежду "начините за правене на пари в Нета"!

Мен ме интересуват почтените начини, не просто МЛМ "юруш нъ къпинти, бай Ганьоу!",

безогледно ръчкане на кьор-фишек линкове у личнуту ми прустранстуу, лебенсраум, мале!

Такива, които са сигурни и не само плащат, ами не прекарват останалите лапни-шарани под теб...

И не само ги прекарват през диканята за 10 %,
ами и след ден-два се усетят, че и тях са ги прекарали...

 Вертоално де...

Не съм се осмелил още да започна инвестиране в крипто-валути или недвижими имоти...

И там ще се "навра".

Периодично ще споделям като предупреждение измамните схеми-пирамиди, но по-скоро  читавите и скромни начини за събиране на джобни парЕ!

Инглишите му казват " #Earn #beermoney"

Перефразирам на български:

"В Нетчето ми дрънкат схемки и биткойнки!"

Пирамидите ги има на търсачката:

Задавате името на иманярите и после добавяте "Legit or Scam"

Хор'та отдавна са ги пробвали...

Няма смисъл да изгаряме напразно, визирайки светло бъдеще на Малдивите...

Представям засега проверените от мен проекти:

1. Онлайн Прасенце касичка - тази тема вече е публикувана, тук: 

2. Джобни пари за бързи пръсти (#Captcha  reCaptcha маниаци) Следва....

3. Попълване на анкети за хора със време (майки в майчинство)
 ...И бащи край салати и рикии). Следва...

4. Пращане на суми до България за 1,50 лв.чрез 
ТрансферУайз. 

Как се прави дебитна карта и виртуални портфейли в различни валути.

Как се заобикалят кожодерските такси на "българските" банки...

5. Съответно минимум знания за Интернет портфейли от типа на ПейПал и Биткойнови, за да се събере "жътвата".


Ако Ви харесва Блога или някоя от темите, благодаря, че ги споделяте, защото "мноо ора изгоореа"... 

Ма точну преди да закършат илядуту доларЪ... 

Мхм... 

Нанай си Фероду, ръйш...

Онез знаят къ са лъджи сгантъ алчнъ,
 де си скришну мислила, чий открила на "ляба мьекуту" в тоз широкийът МентерНет :)

Коментарите са разрешени, хейтърите и гу'емите специалисти със "милионите" 
няма да ги търпя, 

ако се държат надменно
и анонимно си позволяват да обиждат светлата ми особа:)

М' да, ут сьелу съм...

Къди Казанлък... У ляфу...








 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

5 нива реферални бонуси

Добър ден на всички, представям добър руски проект от 2017,  който изплаща по всяко време от 1 рубла минимум.  Инвестирал съм 5...